Automata porszívók, vegyszerezés, hőszivattyúk, fedések egy helyen

Általános Szerződési Feltételek 

Szerződés nyelve: magyar

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll. 
A webáruházban feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák a 27% - s általános forgalmi adót, azaz ÁFA - t! (tehát bruttó árak) A minimálisan leadható rendelés 3500Ft. Azaz 3500Ft alatti rendelést nem fogja tudja lezárni és véglegesíteni. Minden adatlapon szereplő termék ára 1 darabot, 1 métert vagy 1 csomagot tartalmaz! Az ár mellett minden esetben látható a mértékegység vagy a kiszerelési egység.

Céges adatok: 
Cégnév: Ágnes Kereskedelmi Betéti Társaság

Székhely : 2330 Dunaharaszti Árpád utca 2
Üzlet és telephely cím: Dunaharaszti Fő út 43 
Levelezési cím: 2330 Dunaharaszti Fő út 43
Nyitva tartás: hétfőtől - péntekig 09.00 – 18.00 óráig, szombat 08.00 – 13.00 óráig
Kapcsolattartó neve: Makkai Adrien

Mobil: 06 (30) 9431557, 06 (30) 3883861

E-mail címe: iroda@medence.shop


Weboldal címe: https://medence.shop
Adószám: 29458660-2-13
Cégjegyzékszám: Cg.13-06-031242
Cégbejegyzést végezte: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Bankszámlaszám: 11742180-20061832-00000000 ( OTP )
Domain szolgáltató:Tárhely.eu

ÁSZF LETÖLTÉS 
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT LETÖLTÉS 
PANASZFELVÉTELI MINTA LETÖLTÉS 
ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT LETÖLTÉS

Vásárlás és regisztráció: 
A webáruházban lehetséges regisztrációval és regisztráció nélkül is vásárolni. Ennek alapfeltétele, hogy a vásárló a 16. élet évét már betöltötte és a rendelés véglegesítése előtt elfogadja a webáruház szabályzatát és a vásárlási feltételeit.  

1. Fizetés: 
1.1.
 személyes átvétel: az átvétel történhet készpénzes fizetéssel   vagy bakkártyás fizetéssel, a banki terminálon keresztül üzletünkben
1.2. előreutalással: (a vásárló email - ben kap egy díjbekérőt, amely tartalmazza az utalási  adatokat és a rendeléshez tartozó hivatkozási számot, illetve kiállított számla sorszámát. 

Magyar számláról való utaláshoz adatok: 
Bankszámlaszám: 11742180 - 20061832
Cégnév: Ágnes Bt
Hivatkozási szám: Az e-mailben kapott visszaigazoló levél alján található sorszám. Az utalási adatokat minden esetben a rendelés követően 1-3 munkanapon belül mi küldjük ki a megfelelő hivatkozási vagy már előre kiállított számla sorszámával. 

Külföldi számláról való utaláshoz adatok: 
Bank account number: 11742180-20061832-00000000
IBAN:
SWIFT:
Company name: Agnes Bt Dunaharaszti

1.3. utánvétesen: ez esetben a a vevő a futárnak fizet a csomag átvételkor készpénzben vagy bankkártyával

1.4. 50% előreutalással és 50% utánvéttel: ilyen esetben a vevő miután befizette
  az 50% előleget, feladjuk a rendelését és átvételkor kell fizetni a futárnak  a fennmaradó 50% összeget. 

1.5 Bankkártyás fizetés

Tudomásul veszem, hogy a(z) Ágnes Bt székhelye 2330 Dunaharaszti Árpád utca 2 adatkezelő által a(z) https://medence.shop/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárló neve, vásárlás összege, vásárolt termék megnevezése, a tarnzakcióhoz szükséges egyéb adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff


2. Szállítási határidő: 
A webáruházban megtalálható termékek egy része raktári és egy része nem raktári termék! Webáruházunk nem rendelkezik készletnyilvántartó rendszerrel, ezért ami nincs készleten vagy beszerzés alatt áll, azt engedi kosárba helyezni. Kérjük ezt vegye figyelembe vásárláskor. A raktári termékek szállítási ideje 1-5 munkanap, a nem raktári termékeké pedig a beszerzéstől függően 3-14 munkanap. Azaz a szállítási határidőnk 14 munkanap. Abban az esetben ha az adott termék nem szállítható a megadott időn belül, akkor a megrendelővel felvesszük a kapcsolatot. Amennyiben a megrendelő úgy kívánja felajánlunk egy hasonló minőségű és árú terméket vagy pedig kérésére töröljük a meglévő rendelését. A törvény által előírt szállítási idő 30nap! 

3. Nem raktári termékek: 
A 20.000 forintot meghaladó vételárú nem raktári termékeknél minden esetben minimum 50% előleget kérünk befizetni! A nem raktári termékeket nem áll módunkban utánvétesen kiszállítani! Adott termékek adatlapján minden esetben feltüntetjük ha egy termék nem raktári vagy egyedi megrendelésre beszerezhető termék! 

4. Szállítás és rendelés átvétel: 
Cégünk csak Magyarország határain belül vállal rendelés kiszállítást! 

A webáruház a vásárlást követően csak a vásárolt termékek végösszegét tünteti fel, amelyet még szállítási költség fog terhelni. Amennyiben egy termék súlya nincs feltüntetve a termék adatlapon, az esetben vevőszolgálatunk nyújt segítséget.  A szállítást megelőzően minden esetben telefonon tájékoztatjuk az ügyfeleinket, 
a kiszállítás napjáról és az esetleges utánvétes fizetendő összegről. 

A megrendelt termékek igény esetén, előzetes egyeztetés után az üzletünkben személyesen is átvehetők. 

Delfin Uszodatechnika 2330 Dunaharaszti Fő út 43
Tel.mobil : 06309431557
nyitva tartás : hétfő – péntek 09.00 – 18. 00 óráig , szombat 08.00 – 13.00 óráig

A távoli vásárlóinknak   futárral szállítjuk ki a csomagokat. A szállító cég elektronikus úton is küld a megadott e-mail címre csomag értesítőt. 
Külföldi címre nem áll módunkban csomagot feladni! 
Szállítási költségek és feltételek: https:// Szallitasi-koltseg 

Futárszolgálat céges adatai: 
Ingyenes házhozszállítás csak azon termékek esetén érhető el, bizonyos feltételek esetén, ahol azt külön feltüntetjük. Az ingyenes szállítást 1Ft-os szállítási összeggel tüntetjük fel a számlán.

Sérült csomag esetén kérjük, hogy a futárral írasson jegyzőkönyvet! Később csak jegyzőkönyv hivatkozási számára tudunk bármilyen reklamációt elfogadni! 

5. Teljesítés előtti rendelés módosítás vagy törlés: 
A megrendelő mindenféle kötelezettség nélkül, a még ki nem szállított rendelését módosíthatja vagy törölheti. Miután tájékoztattuk a megrendelőt a csomag feladásról, a fizetendő összegről és a kiszállítás napjáról (azaz a futár felvette tőlünk a csomagot) ezen túl már nincs lehetőség a rendelés lemondására! Ilyen esetben a megrendelő köteles átvenni és kifizetni a csomagot a futárnak. Majd átvétel után élhet a törvény adta 14 napos elállási jogával. Azon megrendelő aki a csomagátvételt megtagadja és ez által kárt okoz cégünknek azok esetében jogunk áll a regisztrációját felfüggeszteni vagy tiltó listára helyezni. Az okozott kárt kiszámlázzuk és továbbítjuk a megrendelő felé. 

Kérjük, hogy rendelés módosítás esetén küldjön egy levelet vevőszolgálatunknak, az  e-mail címre, hogy mit szeretne módosítani. 
A levél tárgya "RENDELÉS MÓDOSÍTÁS" legyen!!!

Kérjük, hogy rendelés törlése esetén küldjön egy levelet vevőszolgálatunknak,az  e-mail címre, hogy mely rendelését töröljük. 
A levél tárgya "RENDELÉS TÖRLÉS" legyen!!! 

6. Csomagátvétel megtagadása: 
Az internetes online rendelés egyben egy szerződés az ügyfél és az árút értékesítendő cég között. A webáruházat üzemeltető cég vállalja, hogy az ügyfelet tájékoztatja jogairól, a megrendelt árút a lehetőség szerint és adott időn belül leszállítja, csomag feladás előtt értesíti a csomag érkezéséről és esetleges fizetendő utánvétes összegről. 

Az Ágnes Bt fenntartja a jogot, hogy az át nem vett csomagból keletkezett kár összegét áthárítja az ügyfélre! A futárszolgálat , cégünk felé leszámláz minden olyan csomagot, amely feladásra került, függetlenül attól, hogy azt átvették vagy sem. 

Amennyiben nincs szüksége a megrendelt árúra, akkor az ÁSZF 7-es pontja szerinti elállási jogot gyakorolhatja 14 napon belül! De ettől függetlenül a megrendelt árút kötelessége átvennie a megrendelőnek!

7. Elállási jog: 
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére. A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. 

7.1. vevő kötelezettségei: 
Elállás esetén az ügyfél köteles a terméket haladéktalanul, a saját költségére, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak. Az elállási szándékát, vevőszolgálatunknak írásban kérjük közölni.

A vevő kibonthatja, megtekintheti, kipróbálhatja a terméket, de használatba nem veheti! Használatba vétel esetén illetve a hiányosan visszaküldött termék esetén a kereskedő felszámíthat avulási költséget, bizonyos esetekben megtagadhatja az elállást is az ügyfél részéről. Portósan vagy utánvétesen feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni! Ide kell visszaküldeni a csomagot: Ágnes Bt 2330 Dunaharaszti Fő út 43

7.2. az elállás nem vonatkozik: 
- olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ
-  olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.

- Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

- A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.


Pl.: - egyedi rendelésre gyártott medencék, 
       - egyedi méretre szabott medence takarók és szolár fóliák  
       - egyedi méretre rendelt medencefedések
       - egyedi méretre leszabott bármely medence kellékek és egyéb termékek

-  hiányosan visszaküldött vagy már használatba vett termék elállása esetén 

-  amennyiben a vevő nem magánszemély vagy fogyasztó
Cégekre, magánvállalkozókra és egyéb cégszerű intézményekre nem vonatkozik az elállási jog! A 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1§ 3. pontja szerint a fogyasztó nem más mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog! 

 

7.3., Kiegészítés arra az esetre, amikor a használatbavétel megtörtént:

A vevőnek lehetősége van a terméket kibontani, az árú milyenségétől függően azt kipróbálni. Azonban amikor a használatbavétel megtörténik és többé már az árú nem értékesíthető, a vevőnek átadott gyári állapotában, az esetben az eladónak joga van elállás esetén avulációt felszámítani. Az avuláció mértéke a termék bevizsgálását követően kerül megállapításra, amelyről minden esetben tájékoztatjuk a vásárlót. 

7.4., A vásárló egyedi igényei szerint beszerzett árú külföldről:
Amennyiben egy termék adatlapján feltüntetjük, hogy NEM RAKTÁRI TERMÉK és kizárólag a megrendelő kérésére, megrendelésre szállítjuk külföldről, az esetben elálláskor az ezzel kapcsolatos költségeinket felszámítjuk! Ilyen esetekben a vásárlási számlán is szerepel, hogy a nem raktári terméket az ügyfél külön kérésére szereztük be!  

8. Szavatosság és jótállás: 

8.1. Kellékszavatosság: 
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényét érvényesítheti a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2, azaz kettő éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. 

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

8.2. Termékszavatosság:

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 8.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

8.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 8.1. és a 8.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Bővebb információt pdf formátumban tud letölteni az oldalunkról: 
https:// /tarhely/termekszavatossag-jotallas-kellekszavatoosag.pdf

8.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Név: Ágnes Bt
Levelezési cím:2330 Dunaharaszti Fő út 43. (egyben telephely és üzlet)
E-mail cím: delfinuszoda@yahoo.com
Telefonszám: 06 30 9431557, 0630 3883861

További információ: 
http://www.nfh.hu/node/146
http://www.nfh.hu/node/4296

 

8.5. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Ágnes Bt

Levelezési cím: 2330 Dunaharaszti Fő út 43

Üzlet címe: 2330 Dunaharaszti, Fő út 43

                     H - P  9:00 - 18:00 óráig

Telefonszám: 06(30)9431557

06(30)3883861

E-mail cím: delfinuszoda@yahoo.com

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:

        http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-talalat?kereses=Dunaharaszti

 

  • Online vitarendezési platform:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

  • Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

 

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

  •   Pest Megyei Békéltető Testület
            Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
            Telefonszáma: (1)-269-0703
            Fax száma: (1)-269-0703
            E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
            Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

  • Békéltető testületek elérhetőségei:

 

  • Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
    Fax száma: (76) 501-538
    Név: Mátyus Mariann
    E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

  • Baranya Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
    Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
    Telefonszáma: (72) 507-154
    Fax száma: (72) 507-152
    Név: Dr. Bodnár József
    E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

  • Békés Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
    Fax száma: (66) 324-976
    Név: Dr. Bagdi László
    E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

  • Budapesti Békéltető Testület
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszáma: (1) 488-2131
    Fax száma: (1) 488-2186
    Név: Dr. Baranovszky György
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
    Fax száma: (46) 501-099
    Név: Dr. Tulipán Péter
    E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

  • Csongrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
    Fax száma: (62) 426-149
    Név: Dékány László, Jerney Zoltán
    E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

  • Fejér Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszáma: (22) 510-310
    Fax száma: (22) 510-312
    Név: Kirst László
    E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

  • Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
    Fax száma: (96) 520-218
    Név: Horváth László
    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
    Telefonszáma: (52) 500-749
    Fax száma: (52) 500-720
    Név: Dr. Hajnal Zsolt
    E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

  • Heves Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
    Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
    Fax száma: (36) 323-615
    Név: Pintérné Dobó Tünde
    E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

  • Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
    Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
    Telefonszáma: (56) 510-610
    Fax száma: (56) 370-005
    Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
    E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

  • Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Fax száma: (34) 316-259
    Név: Dr. Rozsnyói György
    E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

  • Nógrád Megyei Békéltető Testület
    Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
    Telefonszám: (32) 520-860
    Fax száma: (32) 520-862
    Név: Dr. Pongó Erik
    E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

  • Pest Megyei Békéltető Testület
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703
    Fax száma: (1)-269-0703
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

  • Somogy Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
    Telefonszáma: (82) 501-000
    Fax száma: (82) 501-046
    Név: Dr. Novák Ferenc
    E-mail cím: skik@skik.hu;

 

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
    Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
    Fax száma: (42) 311-750
    Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
    E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

  • Tolna Megyei Békéltető Testület
    Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
    Telefonszáma: (74) 411-661
    Fax száma: (74) 411-456
    Név: Mátyás Tibor
    E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

  • Vas Megyei Békéltető Testület
    Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszáma: (94) 312-356
    Fax száma: (94) 316-936
    Név: Dr. Kövesdi Zoltán
    E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

  • Veszprém Megyei Békéltető Testület
    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
    Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
    Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
    Név: dr. Vasvári Csaba elnök ( munkanapokon hívható 08:00-13:00 óráig: 06/30/608-0270-es mobilon)
    Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121
    E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
    web: www.bekeltetesveszprem.hu

 

  • Zala Megyei Békéltető Testület
    Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
    Telefonszáma: (92) 550-513
    Fax száma: (92) 550-525
    Név: dr. Koczka Csaba
    E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

  • Bírósági eljárás kezdeményezése

 

9. Adatvédelem: 

Az Ágnes Bt. (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli. Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait. 

Az adatkezelő címe: Ágnes Bt 2330 Dunaharaszti Fő út 43
Az adatkezelő elérhetősége: 0630 9431557 
Az adatkezelő e-mail címe: delfinuszoda@yahoo.com 
Adatkezelés nyilvántartási szám:
Domain szolgáltató:

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása. 

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felhasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez. 

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók 

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím 

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázása. 

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
- Az Ágnes Bt. kereskedelmi és szállítmányozási cég ( ) munkatársai. 
- Külső szállító esetén, annak neve és adatai is. 

Az adatkezelés időtartama: az elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően 365 napon belül törlésre kerülnek. 

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél 
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, 
- személyes adatainak helyesbítését, 
- személyes adatainak törlését vagy zárolását. 

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait. A felhasználó által megadott jelszó cégünk előtt is titkos. Regisztrációt követően, a felhasználó az általa megadott levelezési címre megkapja levélben az automata szerveren keresztül a regisztrációs visszaigazolást. 

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti. 

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében. 

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (www.naih.hu/kapcsolat.html) fordulhat. 

A 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról itt olvasható: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)

Bővebb információ: 
www.naih.hu/files/Infotv-2015_08.pdf

10. Feltüntetett árak, akciók

A feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a 27%-os Áfa-t és a készlet erejéig érvényesek! Áremelkedés az importőrnél: Maximum 10%-os áremelkedés esetén nem változtatunk árainkon, azaz ÁRGARANCIÁT vállalunk termékeinkre. Ettől nagyobb áremelkedés esetén egyeztetünk a megrendelővel, hogy a rajtunk kívül álló okok miatti áremelkedés esetén is igényt tart - e az adott termékre vagy sem. 

Az AKCIÓS árak esetében az akciós árat, a meghirdetett akciós időintervallumon belül tudjuk biztosítani! Azon túl, az eredeti nem akciós ár lép érvényben! Akciós termék vásárlása esetén kérjük egyeztessen az Ágnes Bt –vel ( email, telefon ) az akciós készletről a félreértések elkerülése végett. 

Fenntartjuk a jogot arra, ha egy terméknél tévesen jelenik meg az ár, az esetben nem tudjuk azon az áron biztosítani a terméket. Egy irreális félre árazás vagy tévedés esetén, a hibát egyeztetjük írásban az ügyféllel. Ahol 0Ft azaz Nulla Ft,  vagy  1Ft azaz egy Ft   vagy nem látható az ár , azon termékek nem szállíthatók, azért nincs hozzá tartozó forint ár feltüntetve! 

A kiárusított termékek esetében a számlán is feltüntetjük, hogy az adott termék leértékelt, továbbá azt is, ha korlátozott jótállás vonatkozik rá. 

11. Tulajdonjog: 
A megrendelt és a számlán szereplő, valamint megrendelés alapján átvett és beépített átvételi elismervénnyel igazolt termékek a végösszeg teljes kiegyenlítéséig az Ágnes Bt tulajdonát képezik. A termékek futárral való kiszállításakor a futárnak aláírt írat számít átvételi elismervénynek. 

12. Szerzői jogok: 
A honlap teljes egésze (tartalmi szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra más oldalakra bemásolni, módosítani, terjeszteni tilos!

13. Hatóságok elérhetőségei: 

MINŐSÉGI KIFOGÁST INTÉZŐ SZERVEK:

FOGYASZTÓVÉDELMI FŐFELÜGYELŐSÉG
1088 BUDAPEST,JÓZSEF KRT. 6. TEL.: 06 1 459-4800
Elállási jog információ: 06 1 459-4833, 06 1 459-4836

További lista: 
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html


BÉKÉLTETŐ TESTÜLET:

Országos Békéltető testületi lista itt érhető el: 
http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság:  

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. 
Postacím: 1530 Budapest, Pf. 5.
Tel.: 06-1-391-1400
Fax: 06-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu 
Honlap: http://www.naih.hu

Hasznos tudnivalók, jogok az internetes vásárlást illetően: 
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas.html
http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html
http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/mk14030.pdf


Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu  


15. FIZETÉSI HIÁNYOSSÁGOK, TARTOZÁS: 
Cégünk Általános Szerződési Feltételei (Á.SZ.F.) szerint, ameddig az általunk kibocsájtott számla nincs teljes összegben kifizetve, addig az adott termék nem kerül a megrendelő tulajdonába.  Az eladó jogosult a fennmaradó összeg igénylésére. Nem fizetés esetén, jogi úton igény tarthat az összeg behajtására, vagy akár visszatarthatja, ill. korlátozhatja, a garanciális szolgáltatásokat is.

16. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF - t, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

17. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

   

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépési időpontja: 2019.